دیدار با شهریار مندنی‌پور داستان‌نویس

ساعت هشت بعدازظهر چهارشنبه ۱۹ ماه می 2021 (30 اردیبهشت 1400)، آقای شهریار مندنی‌پور در نشستی که کارگاه هزار اوسان دالاس برگزار کرده بود شرکت کرد. جمعی از داستان‌نویسان و دست‌اندرکاران ادبیات داستاتی از ایران و کشورهای دیگر نیز در این برنامه شرکت داشتند. با این که زمان آغاز برنامه ساعت پنج و سی دقیقه‌ی بامداد به‌وقت ایران بود شماری از هم‌میهنان درون مرز نیز فرصت دیدار با آقای مندنی‌پور را از دست ندادند.

در ابتدای برنامه آقای مندنی‌پور داستان‌نویس توانای ما ابتدا درباره‌ی انگیزه و روند نگارش آخرین رمان خود «عقرب‌کـِشی» صحبت کردند و آن گاه صفحاتی از رمان را خواندند و به ‌پرسش‌های حاضران پاسخ گفتند. در این نشست برای هم‌میهنان درون مرز فرصتی فراهم آمد تا با داستان‌نویس محبوب خود دیدار کنند و نظرات و پرسش‌های خود را با او در میان بگذارند.

این برنامه‌ی دو ساعته بیش از پنج و نیم ساعت به‌طول انجامید و آقای مندنی‌پور و حاضران خستگی‌ناپذیر با هم به گفت‌وگو پرداختند.

اگرچه وضعیت جوی اختلالاتی اندک در کیفیت تصویر و صدا پدید آورد، اما برنامه با موفقیت برگزار شد.

کارگاه هزار‌ اوسان از همه‌ی دوستانِ داستان که در این نشست شرکت کردند صمیمانه سپاس‌گزاری می‌کند و از هم‌میهنانی که علی‌رغم کوشش خود و گردانندگان وبینار موفق به حضور در تالار گفت‌وگو نشدند پوزش می‌خواهد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل